يك نامه ي دود آلود و غم گرفته!😷…

يك نامه ي دود آلود و غم گرفته!😷…
سلام دوستان
وقتي كم سن و سال بودم كتاب داستاني داشتم به نام ” #قصهپرغصهما” از آقاي رهگذر. كه احتمالا پدر و مادرها ايشون رو با صداشون در قصه ي ظهر جمعه مي شناسند… كتاب چند داستان داشت متناسب با شرايط آن سالها… حالا ماجراي ما و آلودگي بيش از همه مرا به ياد نام همان كتاب مي اندازد. از يك طرف براي #سلامتي تك تك برادران و دوستان عزيزم و اعضاي خانواده ام در اين هواي دودآلود نگرانم ، از طرفي عقب افتادن امتحانات برخي #درسها به شدت بر نگراني ام افزوده است …ساير مشكلات و دغدغه ها هم كه بماند… تعطيلي تقريبا سه هفته اي در يك ماه ! و اين در سيستم آموزشي يعني يك مصيبت جدي! رفقاي عزيزم، ما تلاش كرده ايم #تدابيرلازم رو تا حد ممكن بينديشيم ولي از شما يك خواهش جدي دارم مبادا وقت را تلف كنيد. به ويژه عزيزانم در پايه #دوازدهم …(از لحظه لحظه اين فرصتها استفاده كنيد بچه ها!)
بچه هاي پايه هاي #دهم و #يازدهم كه بايد بقيه امتحانات را بدهند و بعد هم آزمون جامع ٢ را دارند بايد با جديت درسها را بخوانند . مبادا وقتمان به بطالت بگذرد.
همه با هم بايد تلاش كنيم تا از اين قصه ي پر غصه نيز بگذريم.
كاش تعطيلي مان حداقل براي برف بود…
خيلي دوستتان دارم
مواظب خودتان و سلامتي تان باشيد
مصطفي خاكبازان
١٣ دي ماه ١٤٠١

مقالات و نشریه‌های مجموعه مدارس سلام

وسواس مطالعه ، آفتی در کمین دانش آموزان

آیا بارها و بارها یک مطلب را مطالعه می‌کنید؟ آیا همش نگرانید که مطالب مطالعه شده را فراموش کنید؟ آیا وقت مطالعه استرس

دارید و نگرانید؟ آیا با وجود بارها مطالعه، مطالب از ذهن‌تان پاک می‌شوند؟ اگر جواب‌تان مثبت است، باید بگوییم شما دچار

آشنایی را رشته زمین شناسی

زمین شناسی یکی از رشته‌های پایه‌ای و بنیادین علمی است که دانشجویان آن وارد دنیای شگفت‌انگیز شناخت پدیده‌های زمینی مانند منشأ زمین، زمین‌لرزه‌ها، آتشفشان‌ها، شکل‌گیری